Vester Nebel Skole

Vester Nebel Skole

Vester Nebel Skole er placeret i naturskønne omgivelser i Vester Nebel by, i den nordvestlige  del af Kolding Kommune. Skolen har 220 dejlige elever fra børnehaveklasse til og med 6. klasse, et velfunderet skole-hjem samarbejde med interesserede og engagerede forældre og en meget åben og positiv skolebestyrelse. Medarbejderstaben er på 35 lærere, pædagoger og administrative medarbejdere, og i dette daglige arbejde, nyder vi godt af det gode og ligeværdige samarbejde mellem faggrupperne på skolen. Skolen blev sidst udbygget og renoveret i 2013, og fremstår yderst funktionel og tidssvarende.

Vi bruger vores fire værdier; fælleskab, respekt, tillid og engagement som pejlemærker i det daglige arbejde:

Værdier